Тендерний супровід включає в себе вирішення всіх питань: від ретельного пошуку замовника, до укладення найбільш вигідного контракту.
Ефективний результат
Ми допоможемо вам виграти тендер на чесних, законних підставах, щоб ви могли і далі розвивати свій бізнес і збільшувати прибуток.
Збільшення об’єму продажів
Звернувшись до нас Ви заощаджуєте свій час та ресурси, що суттєво збільшує прибутковість Вашого бізнесу.
Оптимізація ресурсів
Тендерний супровід адвокатами АО «СНЄЖНИЙ БАРС»
Відповідаємо на запитання!
Доброго дня. Дійсно, встановлення дискримінаційних вимог у ТД є одним з найрозповсюджених видів порушення прав учасників. В даному випадку, радимо Вам звернутися до АМКУ як органу оскарження із скаргою на дискримінаційні умови ТД. При цьому нагадуємо про терміни звернення із скаргою , а саме – не пізніше ніж за 4 дні до закінчення етапу «Подання пропозицій». Також, як свідчить наша практика із оскарження умов ТД у АМКУ – практично ідентичні вимоги, що оскаржуються можуть бути визнані як дискримінаційними так і навпаки. Тому, радимо ретельно готуватись до процедури оскарження.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, без використання електронної системи закупівель замовник обов'язково оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
При цьому перелік інформації, яку обов’язково повинен містити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, визначено частиною третьою статті 3 Закону.
Таким чином, завантаження договору або іншого документа, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), у разі оприлюднення замовником звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Законом не передбачено.
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708.
Відповідно до Порядку предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Таким чином, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
Відповідно до ч.7, ст. 3 ЗУ «Про публічні закуцпівлі», придбання замовником товарів, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, зокрема у разі якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників.
Таким чином, ви не маєте права в даному випадку не застосовувати спрощену закупівлю.
Звіт оприлюднюється по кожному коду окремо. Якщо у вас у одному договорі міститься продукція, яка відповідає трьом кодам – ви повинні оприлюднити три звіти.
Відповідно до Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 плата учаснику за подання пропозиції повертається у разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, крім випадків, коли тендерну пропозицію учасника/ переможця було відхилено.